"Never ignore anyone who cares about you because one day you will realize that you have lost a diamond while you were busy checking out plain old rocks."

joi, 11 februarie 2010

Fără cuvinte...

Nu mi-a fost drag niciodată acest om - are "bubele" lui - insă aici, la faza asta, mă inclin şi zic: "jos pălaria"



Mă bucur că s-a rezolvat problema zăpezii de la Adăpostul de la Glina şi, pentru că tot se vehiculează ideea, aş avea o propunere:

"eutanasierea" unora dintre cei de la guvernare - ce ziceţi de asta?

5 comentarii:

  1. Eu as propune altceva: nu eutanasiere, "internare" intr-un adapost pentru caini...

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, nu stiu cat este de sincer dar ceea ce a citit e foarte adevarat...Tocmai de aceea specificam ca: "aici, la faza asta", in rest...mai bine tac...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca este unul din singurele lucruri in care este sincer. In cimitirul unde sunt ingropati bunicii mei este cunoscut pentru ca vine in weekenduri si hraneste cainii fara stapan aciuiati acolo.

    RăspundețiȘtergere