"Never ignore anyone who cares about you because one day you will realize that you have lost a diamond while you were busy checking out plain old rocks."

joi, 4 februarie 2010

Ce bine e cu stomăcelul plin!



eu m-am săturat, acum puteti păpa şi voi lăptic din farfuriuţa mea - nu mă supăr că oricum laptele gol (fără puţină pâinică măcar in el) nu mă prea atrage...



poate mi se face poftă şi mie...



nu inţeleg de ce nu pun cărniţă pe mine deşi mănânc bine şi sunt un pofticios...



P.S. Aici lipseşte motănelul care e cel mai bun prieten al meu - cred, nu sunt sigur, că acestea îmi sunt "surioare"...

Uite-l şi pe el cum mă spală, ca pe un copil neastâmpărat ce sunt, de lăpticul de pe cap - mă băgasem sub jet că nu aveam răbdare:



Şi încă ceva: mi s-a spus că am ochişori ieşiţi din comun - la lumină artificială par portocalii, la lumină naturală sunt schimbători - au irizări verzui-aurii-cenuşii dar şi-au păstrat şi nuanţa aceea irezistibilă de albastru - oare ce sânge voi fi având in vene? Question Mark


Leo

8 comentarii:

  1. Fara indoiala, Roxana - se putea altfel? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, Leo, mă tem că Rosie a mea se va îndrăgosti de tine! După ce că eşti atât de dulce, mai ai şi sânge albastru! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sânge albastru în blanita portocalie - numa' bun si cuceritor contrastul.

    E simpatic foc stropit cu laptic...

    RăspundețiȘtergere
  4. Wonderful pictures
    so cute ....

    ((HUGS)) to all Kareltje =^.^=

    RăspundețiȘtergere
  5. Missy, sunt magulita in numele lui Leo :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Thx, Anya - hugs too you too Kareltje!

    RăspundețiȘtergere