"Never ignore anyone who cares about you because one day you will realize that you have lost a diamond while you were busy checking out plain old rocks."

joi, 15 iulie 2010

Pentru Grişka



Aici e petrecerea?



Am venit mai mulţi şi păpăm tot ce găsim.



Să mai bem un păhărel...



...şi, hâc, pardon, aaaaaaaa:

LA MULŢI ANI GRIŞKA! Kisses


30 de comentarii:

  1. Dragă Corina, dragă Leo,
    Vă miaulţumesc din tot sufleţelul meu de motan!
    Şi vă pupăcesc pisiceşte! :
    Miao, miao, miao!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari,
    multumesc pentru constanta entuziasmului si bunavointei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Leo, dacă motanii dorm aşa îngereşte ca tine după ce golesc niscai păhărele, atunci e clar că ar trebui învăţaţi cu tăria! :)
    Frumoasă felicitare ai conceput pentru Grişka, prietenul nostru scump! :) Să trăiască!
    Şi nu în ultimul rând, te felicit pentru premiu! Ai o coadă galben-portocaliu-stufoasă de toată frumuseţea! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Griska!
    sa ne ierti ca aparem abia acum, ne-am invalmasit in gheme internautice... hac... pardon...
    acum sincer, nu am internet acasa si sper sa se remedieze pana ajung.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo Pisi, si tu? Hac, adica:))

    RăspundețiȘtergere
  6. pai corina, si eu hac... si felicitari pentru premiul. il meritati cu prisosinta! m-am bucurat mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari lui Leo, codita lui a confirmat suprematia unei cozi de vanator! Va pupam, o seara frumoasa. La multi si aici lui Griska! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim!
    Si eu va pup si va doresc o noapte buna - la mine nu sepoate dormi de cald... :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari cu întârziere la motanul Grişka. Vad ca a fost petrecere de petrecere pe aici.
    :)
    Corina aka Leo vad ca esti deosebit de informata... stau si ma intreb daca stii si ziua mea de nastere?!?!? (ca eu nu mi-o stiu :D)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu, nu sunt informata - de la ei stiu - Gris ne-a invitat la petrecere iar ceilalti au anuntat ei... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si nu a primit macar un caine cadou?

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) buna idee Razvan - se pare ca nu - prea tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. buna dimineata, corina. am trecut doar sa iti zambim. zi buna sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu mai pot zice dimineata la ora asta - deci va urez o zi buna si voua!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. De fapt, puteti sa-i dati doi, unul mic (soricar) si unul mare (ciobanesc carpatin) ca sa aiba de unde alege.

    RăspundețiȘtergere
  16. Razvan - nu stiam ca urasti iubitorii de animale si cainii... :(
    Scuze dar daca urmarirea hingherilor din blacon cu cafeaua, tigara si scaunul la dispozitie e un show pentru tine, ca si idei ca "glontul" in cap cainilor sau iubitorilor de animale, ca si dorinta de a nu exista iubitori de animale, te rog sa ma ocolesti!
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Corina
    Nu ma cunosti deloc. Te-ai grabit sa tragi concluzii pripite. Imi pare rau ca ai ajuns la aceste concluzii gresite.

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi cer scuze - dar violenta, de orice fel, ma goneste - poate ma insel si am spus "daca" mai sus - deci daca nu e asa - e ok!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu e chiar asa. Poate altul ar fi descris alfel aceasta intamplare.
    Ceva de genul: "au venit, nu au gasit nimic, au plecat. Peste 20 de minute totul era ca inainte". Oricum, asta e adevarul, restul... e doar basm. :D
    Evident, este un basm destul de reusit, daca a reusit sa te "agite" atat de tare.

    RăspundețiȘtergere
  20. adevărul e că Grişuleţ merită :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Iulia, Gris merita orice il poate fericit :)

    RăspundețiȘtergere