"Never ignore anyone who cares about you because one day you will realize that you have lost a diamond while you were busy checking out plain old rocks."

joi, 11 februarie 2010

Spuneţi voi acuma...

Am aflat că tăticul Nataşei mă vede galben...



Acuma spuneţi şi voi - nu are blăniţa mea cea mai frumoasă nuanţă de orange?









P.S. scuze pentru urmele de lăptic...

30 de comentarii:

  1. si mie de Leo - nu mai spun de multi altii, care nu mai sunt - am avut unul exact ca Leo - doar ca avea ochi portocalii, in urma cu mai bine de 30 de ani...Pussy - si de acela mi-e tare dor...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. ba esti portocaliu. da' intreaba-l pe nenea ala de culorile semaforului...

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi noi avem în familie un motan ca tine, îl cheamă Mosorel-Mosor-Cu-Dor, dar Mama îl alintă Portocală. Deci culoarea e categoric... orange! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ashi
    esti draga poprtocala portocaliu
    :D

    RăspundețiȘtergere
  5. tata NATAŞEI are dreptate: dacă tot ne-au furat culorile vedem ce vrem noi:)
    d-aia suntem PISI!
    da'tu eşti scumpă, scumpă de drăgălaşă aşa cum eşti
    pe cuvânt de MOTAN logat la doi căţei:)
    SNEJINKA

    RăspundețiȘtergere
  6. Ced că ețti un bej virat înspre oranj, o frumusețe de blăniță!
    Happy Valentine weekend!
    De la Serafina, cu drag:

    http://felicitari.sentimente.ro/index/watermark?source=20|felicitare3.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_fO6dhMWxbms/SZb3yo84NkI/AAAAAAAAAbM/LjqGLVeHVEg/s400/valentine-humor.jpg

    RăspundețiȘtergere
  7. na, si de la mine: http://dashalovinganimals.blogspot.com/2010/02/premii-leapsa-de-10-prizes-on-st.html
    Ce sa faci daca ne placi si noua.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cei care te vad in galben sa le dai niste ochelari rosii :D.
    Eu chiar fac diferente intre multele nuante de culori calde.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un dar pentru tine:
    http://mirelapete.dexign.ro/2010/02/iubiri/

    RăspundețiȘtergere
  10. I am also for 50% orange
    it the best color for a cat :-)
    Love your photo !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dulcic esti , ca o portocala, asa esti de orange :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Intra te rog pe la mine la cafenea:
    http://antiquescoffee.wordpress.com/2010/02/18/atentie-va-rog/

    RăspundețiȘtergere
  13. Missi, asa-i? Pupici pentru voi toti!

    RăspundețiȘtergere
  14. SNEJINKA, sunt motanel si eu si chiar, ce mai conteaza culoarea?

    RăspundețiȘtergere
  15. Piti, ce bine! Am castig de cauza :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Vania, cum spui tu - dar trebuie sa recunosti ca sunt frumos :P

    RăspundețiȘtergere
  17. SuperJa, asa am sa fac - e o idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Anya, thank you! it is the best colour, isn't it? :) hugs!

    RăspundețiȘtergere