"Never ignore anyone who cares about you because one day you will realize that you have lost a diamond while you were busy checking out plain old rocks."

joi, 4 februarie 2010

N-am uitat...de tot...

Când a venit tati în vizită nici nu l-am observat - eram ocupat cu frăţiorii mei şi nici nu mai ştiam sigur cine este. Nu mă mai tem de bipezi, nu-i bag în seamă - am universul meu acum şi trecuse o lună de când nu-l mai văzusem pe tati...
La un moment dat am auzit o voce care a strigat un nume "Leo" - aici, la bunici, toţi suntem "pisi", "ţiţu" şi "cuţu"... - am tresărit pentru că, atât numele cât si vocea, au făcut să vibreze ceva plăcut în sufleţelul meu...
Am privit mai atent:




si...wow - tatiiiiii, am alergat in braţele lui!

Vă, pupicesc pe toţi pe botic şi am să vă mai scriu.

Cu drag,

Leo

12 comentarii:

  1. Vai ce frumos e...si eu am avut un motanel roscat. Pur si simplu il adoram.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce chestie ca-ti cunosti parintii. Eu am mari dubii la acest capitol :D.

    Tata lui Leo e tot portocaliu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vania, Leo era mamos inainte - depinde, intre cei prezenti care ii este mai apropiat...sufleteste :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sakura, vad :) - si eu iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lili, orice culoare ar fi avut, era special...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. SuperJa, parintii biologici nu stiu daca i-ar recunoaste - eu nu stiu, doar banuiesc cine sunt - si nu, nu e nicinul roscat :)
    Era vorba de taticul adoptiv - biped :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e dor si mie de Leo si am gasit pe cineva care...se uita dupa el http://www.youtube.com/watch?v=GbiD_kqfVfQ&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) E mortal Simona - voi prelua clipul si voi face o noua postare cu el, citandu-te. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere